ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Articolele sunt livrate, de regulă, în 2-4 zile lucrătoare.

Verifică dacă ai primit confirmarea de comandă pe e-mail sau loghează-te pe www.nannie.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica »Comenzi«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost depusă corect, poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții.

Costurile transportului standard sunt de 20 de lei. În cazul în care comanda depașește 199 de lei costurile transportului sunt gratuite.

Poți alege dintre următoarele metode de plată: Card Visa, MasterCard și Plata ramburs.

În cazul în care plata cu cartea de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, date introduse greșit, card de credit expirat, eșuare la verificare etc. Dacă te confrunți cu astfel de probleme, nu uita că ai mereu posibiliatea să plătești și cu plata la livrare.

Dacă ai selectat ca metodă de plată cartea de credit, comanda este finalizată numai după o plată reușită. Din acest motiv, în cazul acestor metode de plată, confirmarea plății apare direct în fereastra browserului. În cazul plății ramburs, procesul de plată are loc în momentul livrării prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaborăm.

Puteți să ne contactați fie telefonic fie prin formularul de contact existent în site. Vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Politica firmei noastre este că returul se platește. În funcție de curierul cu care ne expediați înapoi comanda costurile pot să difere.Dacă folosiți formularul de retur, noi vă trimitem curier pentru ridicarea coletului și costul va fi de 20 de lei.

Termenul în care poți returna un articol este de 10 de zile.

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Ne poți scrie sau ne poți contacta telefonic.

Formular de contact